onsdag 18 juli 2012

Tänka sig

Nemen hej!
Idag känner jag att jag har varit rätt så duktig faktiskt, inte för o skryta men..
Jag o Linda städa hela huset idag, damsög o torka golvet :D
Sen träna vi lite o va ute o gick nu på kvällen :)) O iställe för o sitta vid facebook o allt annat vid datan har jag, pappa o linda varit ute o fiskat nu på eftermiddagen men fick såklart inge fisk den här gången heller..
O när jag o Linda hade varit ute o gått så tog jag en dusch sen satte mig o läste lite :)

STOLT CHEY!
Så nu eftersom alla andra ligger o sover så ska jag nog lägga mig o kolla på film sen sova jag oxå :)

Har inte så mycke mer o skriva..
Ska höra med pappa imorn om vi kan åka till gustavsvik, han, jag o Linda några dar :) Får se vad han tycker om de då..
Ska ha klart min lilla ''diskussion'' med brorsan innan jag lägger mig

Men gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar