måndag 9 juli 2012

Orkar inte

Orkar inte skriva om inlägget om Grönan men måste skriva av mig lite om hur jag känner mig för tillfället
OBS! Vill du inte läsa ett deppt inlägg så ska du kryssa sidan nu. 

Efter grönan har jag mått så jävla dålgt.. två dagar innan mådde jag skit oxå, asså verkligen ingen livslust över huvudtaget o känner exakt så nu oxå..
Har inte mått såhär dåligt på läänge.. O jag känner att den här veckan kommer bli hemsk.. O jag har nog ganska rätt med tanke på hur den har börjat.. Vill bara stänga ute civilisationen o sova bort veckan, har igen lust att kliva upp på mornarna längre.
Dels att jag vill gråta men de går ju inte -.-
Kan inte äta utan att må illa o vilja spy..
Har typ ångest.. över att jag bara går upp i vikt hela tiden, över att jag mår så dåligt, över att den här veckan kommer bli hemsk.. över allt helt enkelt..
Längtar bara tills filmen jag laddar ner blir klar så jag kan lägga mig i sängen o kolla på film resten av kvällen..
Jag kanske ler till folk o försöker va glad men innerst inne så gråter o skriker jag..
Försöker va social med folk o så men inget gör mig glad riktigt.. tror jag ska ta lite glass o fukt o dränka mig i det..

De va allt, kommer nog inte orka blogga nå mycke.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar