söndag 8 juli 2012

Midsommarafton

Ja men hej! :)
Glá midsommar på er :D
Dagen har varit grym :))) Detta har hänt: 
Sov bara 4 timmar inatt ^^ Somna vid tre o vakna sju och klev upp ;o pappa trodde jag va sjuk eller nå bara för att jag klev upp så tidigt..
Iaf, käkade frukost oså och sen gick vi ut och hoppade studsmatta (jag och Linda) jag låg och solade mest men men ;)
Hjälpte mamma att skölja av utemöblerna och spolade av stenplattorna så nu är det fin fint ute ;)
Vid 13.00 åkte pappa, jag och Linda upp till Tvärforsen och fiskade :D Alla fick fisk utom jag..
Pappa fick två gäddor på ungefär två kilo på varje, Linda fick en stor jävla mört, Annika (Pappas kompis sambo) fick en Abborre på ett halv kilo och Tony (pappas kompis) fick en gädda på två kilo oxå ;p
Och jag fick tallkvistar :D...
Åkte hem ungefär vid 15.30 och la mig på studsmattan så fort jag kom hem, har ju en skaplig bränna efter den här dagen.. ;o Men har haft en riktigt bra midsommarafton, bästa på länge med tanke på att det är hur fint väder som helst :D Det brukar ju oftast vara skitväder.. regna och så men inte i år :)
Ska hjälpa mamma med maten nu och sen blir det gomiddag!

Lägger upp bilder sen dagen senare :))
Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar