söndag 8 juli 2012

Stockholm, Grönan, taggad!

Imorn drar jag o massa annat folk till GRÖNALUND! :)))) Asgrymt!
Blir att jag är med Klara, Mickis o Aleksandra hela dagen, får se hur de blir, tar det som det kommer lix, vem vet jag kanske går helt själv, lite såhär forever alone ;) nej men det fixar sig :) 
Sitter iaf med Klara på bussen :D Azuuum!
Ska ladda ner lite mer musik på telen o ladda den så den inte dör mitt i allt :p
Kliver upp halv fem imorn o duschar -.- omg kommer inte orka! Tror jag tar med mig frukost ifall jag inte hinner eller sover över o sån skit!
Men läre vell ta o lägga mig nu snart så jag orkar med o åka buss i sisådär 4 timmar o åka karuseller i 11 timmar ^^ O umgås med folk såklart :'D
Näe men nu ska syrran ta o hjälpa mig vad jag ska ha på mig imorn ;)

Natti bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar